پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
 
دکتر میرشمس مومنی زاده فرماندار رشت :
 
فرماندار رشت در جلسه کمیته ساماندهی سواحل شهرستان مطرح کرد؛

ضرورت خدمات رسانی به مردم و مسافران در نوار ساحلی در تمام طول سال

 

 

 

سرویس اجتماعی موج برنا - فرماندار رشت با اشاره به اینکه حضور گردشگر در گیلان محدود به فصل تابستان نیست، خاطرنشان کرد: این عامل، ضرورت خدمات رسانی به مردم و مسافران در نوار ساحلی را در تمام طول سال بیان می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت ؛ دکتر میرشمس مومنی زاده در این نشست اظهار داشت: برای تکمیل طرح های سالمسازی نیازمند پشتیبانی ملی هستیم تا بتوانیم با اقدامات موثر عملیات اجرایی را تکمیل کنیم.
وی با اشاره به استفاده مستمر و چهارفصل مسافران از نوار ساحلی استان و با بیان اینکه حضور گردشگر در گیلان محدود به فصل تابستان نیست، خاطرنشان کرد: این عامل، ضرورت خدمات رسانی به مردم و مسافران در نوار ساحلی را در تمام طول سال بیان می کند.


فرماندار شهرستان رشت به اهمیت نقش ناجیان غریق و لزوم‌توجه به مطالبات آن ها اشاره کرد و گفت: طی سال های اخیر با مدیریت نماینده عالی دولت در استان و مجموعه تحت مدیریت وی بخش قابل توجهی از مطالبات و‌ نیازمندی های این قشر زحمتکش برطرف شد و درصدد هستیم هرچه زودتر مطالبات آنها بطور کامل مرتفع گردد.
میرشمس مومنی زاده پیشنهاد کرد با اختصاص یک ردیف در بودجه سنواتی کشور جهت تخصیص به موضوع ساماندهی سواحل شمال بتوانیم سالانه بطور قانونی و از طریق بودجه عمومی دولت نیازمندی های این بخش را به بهترین نحو ممکن تامین کنیم.
وی با تاکید بر لزوم مدیریت هوشمندانه دستگاه های محلی در نوار ساحلی، تصریح کرد: به طور قطع پشتیبانی و حمایت دستگاه های ملی می تواند اثر بیشتری داشته باشد.
وی در پایان سخنانش به نقش مهم صداوسیما در فرهنگ سازی و آموزش اشاره کرد و گفت: هرچه در این مقوله دقیق تر عمل کنیم نتایج بهتری در حوزه های مختلف فرهنگی، بهداشتی، زیست محیطی و ترافیکی حاصل می گردد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna